    From: p...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Roszczenie OC po poltora roku
    Date: 18 Jan 2007 02:21:47 -0800

    Witam wszystkich,

    Chcialbym skorzystac z fachowej pomocy grupowiczow. Mniej wiecej
    poltora roku temu spowodowalem drobna kolizje na parkingu. Spieszylem
    sie wiec zostawilem kartke za wycieraczka. Jakis czas potem znalazlem
    kartke za swoja wycieraczka, na ktorej bylo napisane, ze mam sie pilnie
    skontaktowac z poszkodowanym. Okazalo sie, ze moja informacja do niego
    nie dotarla i sprawa zostala zgloszona na policje. Uzgodnilem z
    poszkodowanym, ze pokryje koszt naprawy z wlasnej kieszeni, a potem
    mialem sprawe w sadzie. Niedalej jak kilka dni temu otrzymalem pismo od
    mojego ubezpieczyciela, ze poszkodowany wnosi roszczenia odnosnie tej
    szkody. Mam podpisane przez niego oswiadczenie, ze nie bedzie mial juz
    zadnych roszczen.
    Chcialbym zapytac co moze grozic w takiej sytuacji? Czy ubezpieczyciel
    moze naliczyc mi kare albo pozwac do sadu twierdzac, ze skladalem
    falszywe zeznania o bezszkodowej jezdzie?

    Dziekuje i pozdrawiam,
    Piotrek