  • Data: 2010-10-28 21:03:16
    Temat: Rezygnacja z zakupu i problem z odzyskaniem pieniędzy.
    Od: Dexter <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Prowadzę firmę komputerową, zakupiłem kilka akcesoriów komputerowych w
    firmie-sklepie internetowym z mojego miasta z odbiorem osobistym, ale za
    towar zapłaciłem przelewem. Zrezygnowałem jednak z zakupu i poprosiłem o
    anulowanie zamówienia i zwrot wpłaconej kwoty przelewem na z powrotem na
    moje konto. I tutaj zaczęły się schody - sprzedawca mnie zbywa, gra na
    zwłokę, aż w końcu stwierdził, że on ma 14 dni na zwrot moich pieniędzy
    (nie ma takiego zapisu w regulaminie sklepu) i ma mnie w głębokim
    poważaniu. Nadmienię, że od tygodnia nie mam towaru, z którego
    zrezygnowałem, a właściciel sklepu obraca moimi pieniędzmi.

    Czy to jest zgodne z prawem? Czy właściciel sklepu ma prawo na
    przetrzymywanie moich pieniędzmi? Gdzie to zgłosić? Co z tym fantem zrobić?

    Będę wdzięczny za Waszą pomoc.