  • Data: 2010-10-30 18:17:32
    Temat: Odp: Rezygnacja z zakupu i problem z odzyskaniem pieniędzy.
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    ?Użytkownik "Dexter" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iacoeq$4fj$...@n...onet.pl...
    > Prowadzę firmę komputerową, zakupiłem kilka akcesoriów komputerowych w
    > firmie-sklepie internetowym z mojego miasta z odbiorem osobistym, ale za towar
    > zapłaciłem przelewem. Zrezygnowałem jednak z zakupu i poprosiłem o anulowanie
    > zamówienia i zwrot wpłaconej kwoty przelewem na z powrotem na moje konto. I
    > tutaj zaczęły się schody - sprzedawca mnie zbywa, gra na zwłokę, aż w końcu
    > stwierdził, że on ma 14 dni na zwrot moich pieniędzy (nie ma takiego zapisu w
    > regulaminie sklepu) i ma mnie w głębokim poważaniu. Nadmienię, że od tygodnia
> [...]

    powinienes sie cieszyc ze wogole chca z toba rozmawiac o anulowaniu i zwrocie
    bo nic ich do tego nie zobowiazuje

    teraz gdy padlo juz w rozmowie anulowanie i owe 14 dni (oczywiscie w razie
    problemow bedziesz musial im to udowodnic) mozesz sie na to powolac, ale do
    momentu kiedy druga firma sie na to zgodzila to mogli cie wyslac na drzewo
    (chyba ze ich regulamin stanowi inaczej)