  • Data: 2010-10-29 08:24:29
    Temat: Re: Rezygnacja z zakupu i problem z odzyskaniem pieniędzy.
    Od: Dexter <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-10-29 07:51, spp wrote:

    > Czekać jakiś czas aż przyjdzie towar? Albo pieniądze?
    > Potem normalna procedura - jak to w przypadku sporu między stronami
    > prowadzącymi działalność gospodarczą - wezwania, potwierdzenia, groźby,
    > sąd. :(

    towar nie przyjdzie i czekam na zwrot pieniędzy, pytanie tylko czy to ma
    być bezzwłocznie, 14 dni czy zależne od widzimisie sprzedawcy? Tj czy
    jest jakiś przepis określający ile czasu ma sprzedawca na zwrot
    pieniędzmi. W tym momencie zamroził mi dosyć sporą kwotę i sobie nią
    obraca, co jest mi bardzo nei na rękę...