  • 11. Data: 2009-05-19 06:53:56
    Temat: Re: Rekompensata za wyjazd na biwak
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 18 maj 2009 23:34
    (autor Kroelewicz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gusk9k$l37$1@inews.gazeta.pl>):

    > Nie mam siły na argumentację merytoryczną więc ucieknę się do argumentum
    > ad personam -

    Wskaż miejsce, w którym coś pisałem osobiście. Sprawa była poruszana
    fafnoście razy i udowadniano, że teza o 40h nauczyciela jest błędna. Więc
    nie będę się z tym po raz kolejny kopał. Gdzie tu widzisz osobisty atak,
    tego ja już nie rozumiem, zwłaszcza w kontekście wypowiedzi tak ślicznie
    PLONKogennej, jak twoja poniższa:

    > trzeba mieć mnóstwo tupetu, by udzielić takiej odpowiedzi,
    > jeśli równocześnie nie umie się skutecznie rozwiąć umowy z operatorem
    > telefonii komórkowej.

    W której znów pokazujesz kompletne chamstwo i naginanie faktów. Do
    niezobaczenia. Ciekawe czym dokopiesz Sherrowi, bo on też twierdzi, że 40h
    to nieprawda i też pewnie cię tym osobiście zaatakował.

    --
    Tristan

  • 12. Data: 2009-05-19 09:55:04
    Od: "mariusz" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie szukac informacji na temat ...

    Spróbuj na google lub u prawnika.

  • 13. Data: 2009-05-19 22:17:09
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Baczek wrote:
    | Witam
    | Gdzie szukac informacji na temat rekompensaty dla nauczyciela za
    | udział w biwaku z mlodzieza w sobote i niedziele?
    |
    | Pozdrawiam

    Jak to gdzie :)
    Tam gdzie masz napisane ile zarabiasz. Rozporzadzenie MEN w sprawie
    wysokości minimalnych stawek wynagrodzenia zasadniczego nauczycieli,
    ogólnych warunków przyznawania dodatków do wynagrodzenia zasadniczego oraz
    wynagradzania za pracę w dniu wolnym od pracy.

    Dokladnie par. 10. Oczwiscie obwarowany innymi przepisami, ktore juz
    zapomnielem odkad przestalem uczyc. Zreszta przejzyj KN. Summa summarum,
    oidp, 4h za kazdy dzien powyzej srednio 5-dniowego tygodnia pracy. Ja bym
    wolal wolny dzien.

    A do pracujacych w szkolach, w ktorych nie wypychali na
    wycieczki/wyjazdy/wyjscia/imprezy klasowe... mieliscie cholerne szcescie :)

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 14. Data: 2009-05-20 07:39:15
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    Odpowiem sam sobie.

    Karta Nauczyciela Art. 42c. 3.

    "Za zajęcia dydaktyczne, wychowawcze lub opiekuńcze, wykonywane w dniu
    wolnym od pracy, nauczyciel otrzymuje inny dzień wolny od pracy. W
    szczególnie uzasadnionych przypadkach zamiast dnia wolnego nauczyciel
    otrzymuje odrębne wynagrodzenie, w wysokości ustalonej w sposób określony w
    przepisach wydanych na podstawie art. 30 ust. 5. "