  • 1. Data: 2009-05-17 19:41:46
    Temat: Termin składania ofert w przetargu.
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    Witam,

    Czy jest jakaś ustawowa ilość dni na przygotowanie oferty przetargowej?
    Przykładowo chciałem wystartować w przetargu. Zerkałem na stronę gminy
    4-5 razy w miesiącu. Okazało się, że 7 maja ogłoszono przetarg, a 20
    maja mija termin zgłaszania ofert. Pech chciał, że ogłoszenie zauważyłem
    dopiero 11 maja. Pozostały czas jest dla mnie niewystarczający do
    przygotowania oferty i dostosowania się do nowych (nie było ich na
    poprzednich przetargach) wymagań (zatrudnienie ludzi z odpowiednimi
    uprawnieniami, zakup sprzętu)

    Tak jak w temacie. Jest jakaś ustawowy czas na przygotowanie ofert? (lub
    podanie do publicznej wiadomości nowych wymagań)

  • 2. Data: 2009-05-18 09:26:54
    Temat: Re: Termin składania ofert w przetargu.
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'CUT_INZ'
    Wpis z dnia 17-05-2009:

> [...]
    >
    > Tak jak w temacie. Jest jakaś ustawowy czas na przygotowanie ofert? (lub
    > podanie do publicznej wiadomości nowych wymagań)

    Ustawę Prawo Zamówień Publicznych widziałeś na oczy?
    ftp://ftp.uzp.gov.pl/Ustawa_PZP patrz Art. 43.
    Na stronę to się zagląda 4,5 razy w tygodniu, żeby nie przegapić przetargu.

    Przy tzw. małych przetargach ogłoszenie musi wisieć:
    7 dni - przy dostawach i usługach,
    20 dni - przy robotach budowlanych.

    Przy czym małe, to odpowiednio w zależności od Zamawijacego
    a) 133.000 lub 206.000 lub 412.000 euro - dla dostaw lub usług,
    b) 5.150.000 euro - dla robót budowlanych.

    --
    TomaSz.

  • 3. Data: 2009-05-18 20:03:37
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    TomaSz. pisze:

> [...]
    > a) 133.000 lub 206.000 lub 412.000 euro - dla dostaw lub usług,
    > b) 5.150.000 euro - dla robót budowlanych.

    Dzięki za pomoc :)