  • 1. Data: 2009-05-17 20:40:45
    Temat: Rekompensata za wyjazd na biwak
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Gdzie szukac informacji na temat rekompensaty dla nauczyciela za udział w
    biwaku z mlodzieza w sobote i niedziele?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-18 06:39:14
    Temat: Re: Rekompensata za wyjazd na biwak
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 17 maj 2009 22:40
    (autor Baczek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gupso4$ab$1@news.onet.pl>):

    > Gdzie szukac informacji na temat rekompensaty dla nauczyciela za udział w
    > biwaku z mlodzieza w sobote i niedziele?

    No ale co ci zrobili na tym biwaku? Bo to silnie zależy od tego kto i
    jakiego rodzaju ci krzywdę zrobił.

    --
    Tristan

  • 3. Data: 2009-05-18 11:35:58
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > No ale co ci zrobili na tym biwaku? Bo to silnie zależy od tego kto i
    > jakiego rodzaju ci krzywdę zrobił.

    Ale gdzie przeczytales, ze ktos cos mi zrobil?
    Przez dwa wolne dni byłem w pracy i sadze, że w zwiazku z tym nalezy mi sie
    jakas rekompensata (wynagrodzenie).

    PS
    Zdaje sobie sprawę, że sa pewne szkoły średnie, w których nauczyciel poza
    obowiązkowymi "45minutami " nic innego nie musi robic, reszte funkcji pełnią
    uczniowie, ale sa też inne szkoły w których nie jest tak różowo.

  • 4. Data: 2009-05-18 11:54:31
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 18 May 2009 13:35:58 +0200, Baczek napisał(a):

    > Ale gdzie przeczytales, ze ktos cos mi zrobil?

    Nie przejmuj się nim - to tylko i po prostu tristan, taki grupowy troll ;)

  • 5. Data: 2009-05-18 12:50:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 18 maj 2009 13:35
    (autor Baczek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gurh72$q3k$1@news.onet.pl>):

    > Ale gdzie przeczytales, ze ktos cos mi zrobil?

    No bo pytasz po fakcie, jakby coś się stało. Sam wyjazd chyba uzgodniłeś
    wcześniej, na jakich warunkach się odbywa.

    > Przez dwa wolne dni byłem w pracy

    No ja wiem czy byłeś w pracy? Kwestia jak to się odbyło. Jeżeli dyrektor Cię
    skierował do takiej pracy, to i pewnie byłeś. U nas wyjazdy na wycieczkę są
    dobrowolne.

    > i sadze, że w zwiazku z tym nalezy mi
    > sie jakas rekompensata (wynagrodzenie).

    U nas w szkole opiekunowie mają fundowany wyjazd w ramach wynagrodzenia za
    opiekę. Wszystkim to albo wystarcza, albo nie jeżdżą na wycieczki. Nie
    domagamy się od młodzieży dodatkowej kasy, bo to by było nieetyczne.

    Ponieważ mówisz o wynagrodzeniu, to jak sądzę pojechałeś z rozkazu
    dyrektora, a to już inna sprawa faktycznie. Szkoda jednak, że wcześniej nie
    ustaliłeś wynagrodzenia, bo w końcu zlecił Ci coś spoza zakresu obowiązków.

    --
    Tristan

  • 6. Data: 2009-05-18 15:30:46
    Od: " Kroelewicz" <k...@W...gazeta.pl>

    Twój tygodniowy czas pracy to 40 h (pełen etat), urlop - 6 tygodni (z Karty
    Nauczyciela). O ile zmieści się to w okresie rozliczeniowym to na miejscu
    dyrektora wyznaczyłbym Ci jako dzień pracy piątek po Bożym Ciele i dzień w
    tygodniu po zakończeniu roku szkolnego, po czym udzieliłbym Ci "dodatkowych
    dni wolnych" w te dni w zamian za pracę na wycieczce. :)

    Takie rzeczy uzgadnia się przed wyjazdem.

    GK

  • 7. Data: 2009-05-18 17:43:08
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 18 maj 2009 17:30
    (autor Kroelewicz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <guruv6$84s$1@inews.gazeta.pl>):

    > Twój tygodniowy czas pracy to 40 h (pełen etat),

    Nie jest prawdą jakoby, ale było o tym tak bardzo fafnoście razy, że nie mam
    sił się z tym kopać.

    > Takie rzeczy uzgadnia się przed wyjazdem.

    A tu się zgadzam w 100%. Inna sprawa, że dziwna to szkoła, gdzie zmuszają do
    wycieczek. Bo raczej wszystkie jakie znam, są odwrotne. Dyrekcja raczej nie
    ma parcia na biwaki i ewentualnie wyraża zgodę po negocjacjach, a i tak jak
    tonący brzytwy chwyta się wszelkich okazji do ukarania klasy za coś i
    zabronienia wyjazdu, bo to zawsze zaburza tok pracy szkoły i utrudnia. Więc
    wyjazdy są chyba inicjatywą oddolną. Dziwi mnie więc sprawa Baczka.

    --
    Tristan

  • 8. Data: 2009-05-18 21:34:44
    Od: " Kroelewicz" <k...@W...gazeta.pl>

    Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > wasz znak: <guruv6$84s$1@inews.gazeta.pl>):

    > Nie jest prawdą jakoby, ale było o tym tak bardzo fafnoście razy, że nie mam
    Nie mam siły na argumentację merytoryczną więc ucieknę się do argumentum ad
    personam - trzeba mieć mnóstwo tupetu, by udzielić takiej odpowiedzi, jeśli
    równocześnie nie umie się skutecznie rozwiąć umowy z operatorem telefonii
    komórkowej.

  • 9. Data: 2009-05-19 01:40:37
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 18 May 2009 15:30:46 +0000 (UTC), Kroelewicz napisał(a) w

    > Twój tygodniowy czas pracy to 40 h

    Nieprawda, niedokładnie czytasz przepisy.

    > urlop - 6 tygodni (z Karty Nauczyciela)

    Nieprawda.

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 10. Data: 2009-05-19 06:52:58
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 18 maj 2009 23:34
    (autor Kroelewicz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gusk9k$l37$1@inews.gazeta.pl>):

    > Nie mam siły na argumentację merytoryczną więc ucieknę się do argumentum
    > ad personam -

    Wskaż miejsce, w którym coś pisałem osobiście. Sprawa była poruszana
    fafnoście razy i udowadniano, że teza o 40h nauczyciela jest błędna. Więc
    nie będę się z tym po raz kolejny kopał. Gdzie tu widzisz osobisty atak,
    tego ja już nie rozumiem, zwłaszcza w kontekście wypowiedzi tak ślicznie
    PLONKogennej, jak twoja poniższa:

    > trzeba mieć mnóstwo tupetu, by udzielić takiej odpowiedzi,
    > jeśli równocześnie nie umie się skutecznie rozwiąć umowy z operatorem
    > telefonii komórkowej.

    W której znów pokazujesz kompletne chamstwo i naginanie faktów. Do
    niezobaczenia.

    --
    Tristan