eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - zwrot gotowki › Reklamacja - zwrot gotowki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Pawel " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja - zwrot gotowki
    Date: Mon, 3 Dec 2007 16:25:43 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <fj1am7$nm3$1@inews.gazeta.pl>
    References: <7...@w...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: host8925159178.3s.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1196699143 24259 172.20.26.243 (3 Dec 2007 16:25:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Dec 2007 16:25:43 +0000 (UTC)
    X-User: pawel1940
    X-Forwarded-For: 172.20.6.65
    X-Remote-IP: host8925159178.3s.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:501223
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    > towar oddany ze wzgledu na wady odkryte podczas uzytkowania. Procedura
    > reklamacjii w toku, z zadaniem zwrotu pieniedzy. Pani w sklepie
    > powiedziala ze raczej wszystko powinno byc w porzadku (dostane kase)
    > ale mam miec karte ktora placilem za towar. Pomijajac fakt, ze mam, to
    > czy oni moga stawiac takie warunki wogole? przeciez od zakupu do
    > reklamacjii moglem 5 razy zmienic bank, zgubic karte, cokolwiek. Jakas
    > podstawa prawna?

    A z jakiego tytulu reklamowalas towar?

    Jesli z tytulu gwarancji to wazne co jest w niej napisane. Jesli napisali tam,
    ze zwrot pieniedzy mozliwy jest w Londynie w kazdy czwartek w poludnie, to
    musisz sie do tego dostosowac. Ale najczesciej gwarancje nie reguluja takich
    detali, wiec analogicznie do punktu kolejnego.

    Jesli reklamacja byla z tytulu niezgodnosci z umowa to nie znalazlem w ustawie
    dodatkowych wymogow odnosnie formy zwrotu pieniedzy. Czyli w tej kwestii
    sprzedawca umawia sie z kupujacym (czyli nie moze Ci niczego narzucic).

    A tak swoja droga, z tego co sie orientuje w procedurach bankowych, dokonanie
    tzw. chargeback - zwrotu srodkow - nie wymaga posiadania karty.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1