eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - zwrot gotowkiReklamacja - zwrot gotowki
  • Data: 2007-12-03 16:25:43
    Temat: Reklamacja - zwrot gotowki
    Od: "Pawel " <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    > towar oddany ze wzgledu na wady odkryte podczas uzytkowania. Procedura
    > reklamacjii w toku, z zadaniem zwrotu pieniedzy. Pani w sklepie
    > powiedziala ze raczej wszystko powinno byc w porzadku (dostane kase)
    > ale mam miec karte ktora placilem za towar. Pomijajac fakt, ze mam, to
    > czy oni moga stawiac takie warunki wogole? przeciez od zakupu do
    > reklamacjii moglem 5 razy zmienic bank, zgubic karte, cokolwiek. Jakas
    > podstawa prawna?

    A z jakiego tytulu reklamowalas towar?

    Jesli z tytulu gwarancji to wazne co jest w niej napisane. Jesli napisali tam,
    ze zwrot pieniedzy mozliwy jest w Londynie w kazdy czwartek w poludnie, to
    musisz sie do tego dostosowac. Ale najczesciej gwarancje nie reguluja takich
    detali, wiec analogicznie do punktu kolejnego.

    Jesli reklamacja byla z tytulu niezgodnosci z umowa to nie znalazlem w ustawie
    dodatkowych wymogow odnosnie formy zwrotu pieniedzy. Czyli w tej kwestii
    sprzedawca umawia sie z kupujacym (czyli nie moze Ci niczego narzucic).

    A tak swoja droga, z tego co sie orientuje w procedurach bankowych, dokonanie
    tzw. chargeback - zwrotu srodkow - nie wymaga posiadania karty.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1