eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - zwrot gotowki › Reklamacja - zwrot gotowki
  • Data: 2007-12-03 15:19:20
    Temat: Reklamacja - zwrot gotowki
    Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    towar oddany ze wzgledu na wady odkryte podczas uzytkowania. Procedura
    reklamacjii w toku, z zadaniem zwrotu pieniedzy. Pani w sklepie
    powiedziala ze raczej wszystko powinno byc w porzadku (dostane kase)
    ale mam miec karte ktora placilem za towar. Pomijajac fakt, ze mam, to
    czy oni moga stawiac takie warunki wogole? przeciez od zakupu do
    reklamacjii moglem 5 razy zmienic bank, zgubic karte, cokolwiek. Jakas
    podstawa prawna?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1