-
21. Data: 2012-06-06 09:23:29
Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
Od: spp <s...@g...pl>
W dniu 2012-06-06 06:58, Budzik pisze:
>> Zacznijmy od tego, że (pomijając kwestię kablówki) uznanie reklamacji
>> nie jest tożsame z uznaniem Twoich roszczeń z niej wynikających.
>>
> I to jest chyba sedno sprawy.
> Czyli jak im piszę, że obraz jest nie teges i w związku z tym oczekuje 5
> miesiedcy darmowego abonamentu a oni nie odpowiedza to oznacza tylko tyle,
> ze uznali, ze obraz jest nie teges ale już praw do darmowego abonamentu mi
> nie daje?
Dokładnie.
Zwłaszcza, jak okaże się że odbiornik jest nie teges... ;)
--
spp
-
22. Data: 2012-06-06 10:33:12
Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
Od: "TrzyLinie" <t...@W...gazeta.pl>
> > Mam mały problem.
> > Otóż nie mogę doprosić się odpowiedzi na reklamację wysłaną via mail do
> > operatora mojej kablówki.
> > Dotychczas odpowiadali ale zawsze trzeba było pierwszy mail pogonić
> > monitem.
>
> Polecony za potwierdzeniem odbioru.
"No co Pani powie, bo my otrzymaliśmy list polecony z czystą kartką
w środku i w głowę zachodziliśmy co też może to znaczyć. Zapewne pomyliła
się Pani wkładając czystą kartkę, zamiast właściwego pisma..."
To podsłyszałem w "banku" BPH. Nie znam dalszego ciągu...
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
23. Data: 2012-06-06 11:37:58
Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Osobnik posiadający mail s...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:
>>> Zacznijmy od tego, że (pomijając kwestię kablówki) uznanie
>>> reklamacji nie jest tożsame z uznaniem Twoich roszczeń z niej
>>> wynikających.
>>>
>> I to jest chyba sedno sprawy.
>> Czyli jak im piszę, że obraz jest nie teges i w związku z tym
>> oczekuje 5 miesiedcy darmowego abonamentu a oni nie odpowiedza to
>> oznacza tylko tyle, ze uznali, ze obraz jest nie teges ale już praw
>> do darmowego abonamentu mi nie daje?
>
> Dokładnie.
> Zwłaszcza, jak okaże się że odbiornik jest nie teges... ;)
>
odbiornik w sensie tv? Raczej nie :)
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze
braku władzy." Niels Bohr
-
24. Data: 2012-06-06 11:38:00
Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Osobnik posiadający mail t...@W...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
co następuje:
>> > Mam mały problem.
>> > Otóż nie mogę doprosić się odpowiedzi na reklamację wysłaną via
>> > mail do operatora mojej kablówki.
>> > Dotychczas odpowiadali ale zawsze trzeba było pierwszy mail pogonić
>> > monitem.
>>
>> Polecony za potwierdzeniem odbioru.
>
> "No co Pani powie, bo my otrzymaliśmy list polecony z czystą kartką
> w środku i w głowę zachodziliśmy co też może to znaczyć. Zapewne
> pomyliła się Pani wkładając czystą kartkę, zamiast właściwego
> pisma..."
>
> To podsłyszałem w "banku" BPH. Nie znam dalszego ciągu...
>
ok, poeto, widze, ze nie potrafisz zorzumiec co znaczy zostawic kwestie
dostarczenia pisma, wiec EOD.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.
Wszyscy je widzą." - Konfucjusz
-
25. Data: 2012-06-06 13:16:32
Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
Od: cyklista <c...@k...pl>
Użytkownik TrzyLinie napisał:
>
>>> Mam mały problem.
>>> Otóż nie mogę doprosić się odpowiedzi na reklamację wysłaną via mail do
>>> operatora mojej kablówki.
>>> Dotychczas odpowiadali ale zawsze trzeba było pierwszy mail pogonić
>>> monitem.
>>
>> Polecony za potwierdzeniem odbioru.
>
> "No co Pani powie, bo my otrzymaliśmy list polecony z czystą kartką
> w środku i w głowę zachodziliśmy co też może to znaczyć. Zapewne pomyliła
> się Pani wkładając czystą kartkę, zamiast właściwego pisma..."
>
> To podsłyszałem w "banku" BPH. Nie znam dalszego ciągu...
>
>
i oczywiście mają tą czystą kartkę w archiwum? i są tam moje odciski itd..
-
26. Data: 2012-06-06 14:16:37
Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
Od: spp <s...@g...pl>
W dniu 2012-06-06 13:16, cyklista pisze:
>> "No co Pani powie, bo my otrzymaliśmy list polecony z czystą kartką
>> w środku i w głowę zachodziliśmy co też może to znaczyć. Zapewne pomyliła
>> się Pani wkładając czystą kartkę, zamiast właściwego pisma..."
> i oczywiście mają tą czystą kartkę w archiwum? i są tam moje odciski itd..
A po co mają zbierać śmieci. To Twój problem udowodnić, że dostarczyłeś
Bankowi to co sugerujesz a nie Bank ma dowodzić że dostał cokolwiek innego.
--
spp
-
27. Data: 2012-06-06 14:33:54
Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
W dniu 2012-06-06 14:16, spp pisze:
> W dniu 2012-06-06 13:16, cyklista pisze:
>
>>> "No co Pani powie, bo my otrzymaliśmy list polecony z czystą kartką
>>> w środku i w głowę zachodziliśmy co też może to znaczyć. Zapewne
>>> pomyliła
>>> się Pani wkładając czystą kartkę, zamiast właściwego pisma..."
>
>> i oczywiście mają tą czystą kartkę w archiwum? i są tam moje odciski
>> itd..
>
> A po co mają zbierać śmieci. To Twój problem udowodnić, że dostarczyłeś
> Bankowi to co sugerujesz a nie Bank ma dowodzić że dostał cokolwiek innego.
Jeśli przyszła korespondencja za potwierdzeniem odbioru, to chyba bank
winien udowodnić, że otrzymali pusta kartkę.
--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl
-
28. Data: 2012-06-06 19:51:58
Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
>>> interesuje mnie tylko sama kwestia
>>> uznania reklamacji bez odpowiedzi.
>>
>> Zacznijmy od tego, że (pomijając kwestię kablówki) uznanie reklamacji
>> nie jest tożsame z uznaniem Twoich roszczeń z niej wynikających.
>>
> I to jest chyba sedno sprawy.
> Czyli jak im piszę, że obraz jest nie teges i w związku z tym oczekuje 5
> miesiedcy darmowego abonamentu a oni nie odpowiedza to oznacza tylko tyle,
> ze uznali, ze obraz jest nie teges ale już praw do darmowego abonamentu mi
> nie daje?
Jakbyś tego zażądał w reklamacji to jej uznanie na tym polegałoby.
-
29. Data: 2012-06-07 05:28:18
Temat: OT
Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl>
> ok, poeto, widze, ze nie potrafisz zorzumiec co znaczy zostawic kwestie
> dostarczenia pisma, wiec EOD.
Ok, uzurpatorze, widzę, że sposób wypowiadania innych Cię onieśmiela,
co właściwie rozumiem, ale już nie rozumiem, dlaczego Ty nie rozumiesz,
że Twoje wytyczne nikogo nie wiążą w komentowaniu postów na publicznym
forum dyskusji, którym jest Usenet. Nie rozumiem tego i wcale nie chcę
zrozumieć.
Oprócz EOD mogłeś jeszcze użyć paru innych skrótów, znaczenia których
Ty nie rozumiesz; najbardziej jednak ucieszyłbym się z tego strasznego
na P...
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/