eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja bez odpowiedzi - kablówka
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 29

  • 21. Data: 2012-06-06 09:23:29
    Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-06-06 06:58, Budzik pisze:

    >> Zacznijmy od tego, że (pomijając kwestię kablówki) uznanie reklamacji
    >> nie jest tożsame z uznaniem Twoich roszczeń z niej wynikających.
    >>
    > I to jest chyba sedno sprawy.
    > Czyli jak im piszę, że obraz jest nie teges i w związku z tym oczekuje 5
    > miesiedcy darmowego abonamentu a oni nie odpowiedza to oznacza tylko tyle,
    > ze uznali, ze obraz jest nie teges ale już praw do darmowego abonamentu mi
    > nie daje?

    Dokładnie.
    Zwłaszcza, jak okaże się że odbiornik jest nie teges... ;)

    --
    spp


  • 22. Data: 2012-06-06 10:33:12
    Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    Od: "TrzyLinie" <t...@W...gazeta.pl>


    > > Mam mały problem.
    > > Otóż nie mogę doprosić się odpowiedzi na reklamację wysłaną via mail do
    > > operatora mojej kablówki.
    > > Dotychczas odpowiadali ale zawsze trzeba było pierwszy mail pogonić
    > > monitem.
    >
    > Polecony za potwierdzeniem odbioru.

    "No co Pani powie, bo my otrzymaliśmy list polecony z czystą kartką
    w środku i w głowę zachodziliśmy co też może to znaczyć. Zapewne pomyliła
    się Pani wkładając czystą kartkę, zamiast właściwego pisma..."

    To podsłyszałem w "banku" BPH. Nie znam dalszego ciągu...


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 23. Data: 2012-06-06 11:37:58
    Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >>> Zacznijmy od tego, że (pomijając kwestię kablówki) uznanie
    >>> reklamacji nie jest tożsame z uznaniem Twoich roszczeń z niej
    >>> wynikających.
    >>>
    >> I to jest chyba sedno sprawy.
    >> Czyli jak im piszę, że obraz jest nie teges i w związku z tym
    >> oczekuje 5 miesiedcy darmowego abonamentu a oni nie odpowiedza to
    >> oznacza tylko tyle, ze uznali, ze obraz jest nie teges ale już praw
    >> do darmowego abonamentu mi nie daje?
    >
    > Dokładnie.
    > Zwłaszcza, jak okaże się że odbiornik jest nie teges... ;)
    >
    odbiornik w sensie tv? Raczej nie :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze
    braku władzy." Niels Bohr


  • 24. Data: 2012-06-06 11:38:00
    Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@W...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    >> > Mam mały problem.
    >> > Otóż nie mogę doprosić się odpowiedzi na reklamację wysłaną via
    >> > mail do operatora mojej kablówki.
    >> > Dotychczas odpowiadali ale zawsze trzeba było pierwszy mail pogonić
    >> > monitem.
    >>
    >> Polecony za potwierdzeniem odbioru.
    >
    > "No co Pani powie, bo my otrzymaliśmy list polecony z czystą kartką
    > w środku i w głowę zachodziliśmy co też może to znaczyć. Zapewne
    > pomyliła się Pani wkładając czystą kartkę, zamiast właściwego
    > pisma..."
    >
    > To podsłyszałem w "banku" BPH. Nie znam dalszego ciągu...
    >
    ok, poeto, widze, ze nie potrafisz zorzumiec co znaczy zostawic kwestie
    dostarczenia pisma, wiec EOD.


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.
    Wszyscy je widzą." - Konfucjusz


  • 25. Data: 2012-06-06 13:16:32
    Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik TrzyLinie napisał:
    >
    >>> Mam mały problem.
    >>> Otóż nie mogę doprosić się odpowiedzi na reklamację wysłaną via mail do
    >>> operatora mojej kablówki.
    >>> Dotychczas odpowiadali ale zawsze trzeba było pierwszy mail pogonić
    >>> monitem.
    >>
    >> Polecony za potwierdzeniem odbioru.
    >
    > "No co Pani powie, bo my otrzymaliśmy list polecony z czystą kartką
    > w środku i w głowę zachodziliśmy co też może to znaczyć. Zapewne pomyliła
    > się Pani wkładając czystą kartkę, zamiast właściwego pisma..."
    >
    > To podsłyszałem w "banku" BPH. Nie znam dalszego ciągu...
    >
    >

    i oczywiście mają tą czystą kartkę w archiwum? i są tam moje odciski itd..


  • 26. Data: 2012-06-06 14:16:37
    Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-06-06 13:16, cyklista pisze:

    >> "No co Pani powie, bo my otrzymaliśmy list polecony z czystą kartką
    >> w środku i w głowę zachodziliśmy co też może to znaczyć. Zapewne pomyliła
    >> się Pani wkładając czystą kartkę, zamiast właściwego pisma..."

    > i oczywiście mają tą czystą kartkę w archiwum? i są tam moje odciski itd..

    A po co mają zbierać śmieci. To Twój problem udowodnić, że dostarczyłeś
    Bankowi to co sugerujesz a nie Bank ma dowodzić że dostał cokolwiek innego.

    --
    spp


  • 27. Data: 2012-06-06 14:33:54
    Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-06 14:16, spp pisze:
    > W dniu 2012-06-06 13:16, cyklista pisze:
    >
    >>> "No co Pani powie, bo my otrzymaliśmy list polecony z czystą kartką
    >>> w środku i w głowę zachodziliśmy co też może to znaczyć. Zapewne
    >>> pomyliła
    >>> się Pani wkładając czystą kartkę, zamiast właściwego pisma..."
    >
    >> i oczywiście mają tą czystą kartkę w archiwum? i są tam moje odciski
    >> itd..
    >
    > A po co mają zbierać śmieci. To Twój problem udowodnić, że dostarczyłeś
    > Bankowi to co sugerujesz a nie Bank ma dowodzić że dostał cokolwiek innego.

    Jeśli przyszła korespondencja za potwierdzeniem odbioru, to chyba bank
    winien udowodnić, że otrzymali pusta kartkę.


    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl


  • 28. Data: 2012-06-06 19:51:58
    Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>


    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    >>> interesuje mnie tylko sama kwestia
    >>> uznania reklamacji bez odpowiedzi.
    >>
    >> Zacznijmy od tego, że (pomijając kwestię kablówki) uznanie reklamacji
    >> nie jest tożsame z uznaniem Twoich roszczeń z niej wynikających.
    >>
    > I to jest chyba sedno sprawy.
    > Czyli jak im piszę, że obraz jest nie teges i w związku z tym oczekuje 5
    > miesiedcy darmowego abonamentu a oni nie odpowiedza to oznacza tylko tyle,
    > ze uznali, ze obraz jest nie teges ale już praw do darmowego abonamentu mi
    > nie daje?

    Jakbyś tego zażądał w reklamacji to jej uznanie na tym polegałoby.


  • 29. Data: 2012-06-07 05:28:18
    Temat: OT
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl>


    > ok, poeto, widze, ze nie potrafisz zorzumiec co znaczy zostawic kwestie
    > dostarczenia pisma, wiec EOD.

    Ok, uzurpatorze, widzę, że sposób wypowiadania innych Cię onieśmiela,
    co właściwie rozumiem, ale już nie rozumiem, dlaczego Ty nie rozumiesz,
    że Twoje wytyczne nikogo nie wiążą w komentowaniu postów na publicznym
    forum dyskusji, którym jest Usenet. Nie rozumiem tego i wcale nie chcę
    zrozumieć.

    Oprócz EOD mogłeś jeszcze użyć paru innych skrótów, znaczenia których
    Ty nie rozumiesz; najbardziej jednak ucieszyłbym się z tego strasznego
    na P...

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1