  • Data: 2003-07-02 05:45:57
    Temat: Reklamacja Bucików - problem
    Od: "dj" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprawa przedstawia się następująco - 2 miesiące temu zakupiłem synkowi
    sandałki skurzane. Po tygodniu urzytkowania klamra przyszyta na nitkę
    odpruła się uniemożliwiając noszenie sandała. Zaniosłem do reklamacji.
    Przyszycie klamerki (dosłownie na 5 niteczek) trwało regulaminowe 21 dni. Po
    odebraniu bucika i po ok. tygodniu użytkowania ta sama klamra lecz w drugim
    sandałku w ten sam sposób się oderwała. Zaniosłem zdenerwowany do sklepu te
    buciki żądając zwrotu pieniędzy, ponieważ kupiłem dziecku na lato sandałki a
    okazuje się że w trakcie 8 tygodni od zakupu (liczę już następny okres
    reklamacji czyli 3 tyg.) dziecko będzie chodziło tylko 2 tyg. w bucikach.
    Zaznaczam że oberwanie się sprzączki (klamry) nie było z winy użytkownika.
    Sprzedawca twierdzi że napraw może być w nieskończoność a zwrotu pieniędzy
    nie będzie nigdy.

    Proszę o poradę kiedy należy się zwrot pieniędzy a kiedy wymiana towaru na
    nowy ? Ile musi być reklamacji aby zwrócili pieniądze ? Na ile jest teraz
    gwarancja czy rękojmja ? Czy po każdej naprawie termin na reklamacje biegnie
    od nowa ?

    Pozdrawiam
    _ _ _
    dj