eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacjaReklamacja
  • Data: 2002-06-19 09:57:05
    Temat: Reklamacja
    Od: "Indiana" <i...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam wszystkich.

    Jest taki problem: Moja znajoma kupiła w pewnym (dość znanym) Domu Towarowym
    towar (było to ubranie). Ubranie to w pierwszych dniu używania - mówiąc
    najprościej - rozpadło się. Znajoma złożyła reklamację, po okresie prawie 2
    tygodni reklamacja została rozpatrzona jako zasadna. Niestety sklep odmówił
    wypłacenia pieniędzy, pozostawiając jedynie możliwość zakupu innego towaru w
    tym sklepie za podobną cenę (w dodatku określił termin do końca miesiąca).
    Czy ma do tego prawo ? Znajoma akurat nie ma już potrzeby ani ochoty
    czegokolwiek tam kupować. Czy może odzyskać pieniądze ? W jaki sposób ? Czy
    sklep próbuje wykorzystać niewiedzę klienta ?

    Pozdrowienia i podziękowania za odpowiedź,
    Indiana.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1