eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja › Re: Reklamacja
  • Data: 2002-06-19 13:45:10
    Temat: Re: Reklamacja
    Od: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:718b.00000655.3d108485@newsgate.onet.pl...
    [....] > niech nazbieraja w kasie pieniedzy) nie zapomnij zamiescic w
    pisemku stosownego
    > pouczenia ze w przypadku bezskutecznego uplywu tereminu sprawie nadasz
    dalszy
    > tok. Dolacz w zalacznikach ksero wniosku reklamacyjnego (bo to byla
    rekojmia
    > prawda - nie masz dokumentu gwarancyjnego wystawionego przez sklep?)
    >
    > [...]

    A po co się tak szarpać? Po propstu, powiedzieć w sklepie, że ich żądanie
    jest naruszeniem twoich praw wynikających z rękojmi! Powiedz im, żeby ci
    zwrócili gotówkę JUŻ, że nie wyjdziesz ze sklepu bez pieniędzy ... bo masz
    do tego prawo -- pomachaj im ustawą przed oczami!!! A jak im się chce, to
    niech ONI się później odwołują ... a nie Ty ... // to oni powinni koło tego
    chodzić, a nie Ty ...!!! A jak nie będą Ci chcieli oddać kasy, bo np. nie ma
    kierownika sklepu, który decyzuje, to poproś o telefon (jeżeli jest w
    godzinach pracy PIH) i zadzwoń do PIH, albo jescze lepiehj - zadzwoń po
    Policję! Polichja przecież ma przypilnować wykonywanie przepisów prawa (nie
    łamanie prawa) - jeżeli dasz im przeczytać te parę linijek ustawy, to każą
    sklepowi w tym momencie wypłacić Ci kasę i spiszą ew. stosowny protokół.

    Grzegorz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1