eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamaca - ułamany PIN - odrzucenieReklamaca - ułamany PIN - odrzucenie
  • Data: 2014-03-06 09:48:59
    Temat: Reklamaca - ułamany PIN - odrzucenie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Reklamowałem sprzet ładowany przez USB - GPS.
    Zakup ponad rok temu.
    Firma niestety zdecydowanie niższa półka rynkowa - na razie nie piszę,
    jaka.
    Reklamacja została odrzucona ze względu na uszkodzenie mechaniczne.
    Sprzet w bardzo dobrym stanie, żadnych rys, obluzowania gniazda.

    Po wymianie korespondencji okazało się, ze wyłamane są piny w gnieździe USB
    - takie ledwo widoczne w srodku.

    No to odpisuję, że skoro się wyłamały, to znacyz ze były złej jakości.
    Gniazdno USB nie ma możliwości nieumiejetnego obsługiwania, złego wkładania
    łądowarki etc - sa prowadnice, wkładasz i już.
    Ergo - typowy przykład wady produktu i proszę o naprawę w ramaach
    niezgodności z umową.

    A serwis zupełnie nie odnosząc się do wady ukrytej, jak mantrę powtarza, że
    uszkodzenia mechaniczne nie podlegają naprawie.

    Rozumiem, gdyby było wyrwane gniazdo, czy zbita szybka wyświetlacza...

    Co o tym sądzicie? Jak dalej postąpić?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1