eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamaca - ułamany PIN - odrzucenieRe: Reklamaca - ułamany PIN - odrzucenie
  • Data: 2014-03-06 10:02:09
    Temat: Re: Reklamaca - ułamany PIN - odrzucenie
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-03-06 09:48, Budzik pisze:
    > Reklamowałem sprzet ładowany przez USB - GPS.
    > Zakup ponad rok temu.
    > Firma niestety zdecydowanie niższa półka rynkowa - na razie nie piszę,
    > jaka.
    > Reklamacja została odrzucona ze względu na uszkodzenie mechaniczne.
    > Sprzet w bardzo dobrym stanie, żadnych rys, obluzowania gniazda.
    >
    > Po wymianie korespondencji okazało się, ze wyłamane są piny w gnieździe USB
    > - takie ledwo widoczne w srodku.
    >
    > No to odpisuję, że skoro się wyłamały, to znacyz ze były złej jakości.
    > Gniazdno USB nie ma możliwości nieumiejetnego obsługiwania, złego wkładania
    > łądowarki etc - sa prowadnice, wkładasz i już.
    > Ergo - typowy przykład wady produktu i proszę o naprawę w ramaach
    > niezgodności z umową.
    >
    > A serwis zupełnie nie odnosząc się do wady ukrytej, jak mantrę powtarza, że
    > uszkodzenia mechaniczne nie podlegają naprawie.
    >
    > Rozumiem, gdyby było wyrwane gniazdo, czy zbita szybka wyświetlacza...
    >
    > Co o tym sądzicie? Jak dalej postąpić?

    Skoro nie potrafią naprawić, to może poprosić o zwrot pieniędzy, albo
    wymianę na działający?


    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1