  • Data: 2003-03-25 16:42:45
    Temat: Rejestrowanie działalności w innym miejscu niż mieszkam.
    Od: "Jerzy Hołda" <_...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Problem jest trochę zamotany (dla mnie), więc postaram się opisać to w
    punktach.

    1. Zamierzam rozpocząć działalność w mieście X (usługi internetowe: miejsce
    na serwerze, robienie stron i takie tam).
    2. Mieszkanie, w którym mieszkam i w którym mam możliwość wydzierżawić łącze
    internetowe i postawić serwer jest w tym właśnie miescie.
    3. Z właścicielem mieszkania mam zamiar podpisać umowę wnjamu na czas
    nieokreślony. Jeszcze tego nie zrobiłem bo ba razie wynajmuje to mieszkanie
    inna osoba, która niedługo wyprowadza się.
    4. W miejscu tym mogę się zameldować tymczasowo na czas nieokreślony.
    5. Mam pozwolenie (pisemne, wymagane od providera) od właściciela na
    podłączenie łącza internetowego.
    6. Właściciel jednak NIE ZGADZA się abym zarejestrował i prowadził w tym
    mieszkaniu działalność! Mówi że to dla niego same kłopoty i nie chce nawet o
    tym słyszeć - nie da się przekonać.
    7. Zależy mi na tym mieszkaniu, bo jest ono w dobrej lokalizacji, w
    przystępnej cenie i co ważne bez problemu można podłączyć wymagane przeze
    mnie łącze.

    W związku z tym czy mogę zrobić coś takiego:
    a) Zarejestrować działalność w innym miejscu? Np. w miejscu stałego
    zamieszkanie, lub u znajomego.
    b) Świadczyć usługi na serwerze nie znajdującym się w siedzibie firmy?
    c) Wydzieżawię łącze na mnie (osobę fizyczną) - czy będę mógł odpisywać
    sobie abonament od kosztów?

    Myślę, że w miarę jasno się wyraziłem. Może pytania są głupie, ale nie znam
    się na prawie. Patrzyłem przez google, ale jakoś nie przejżałem, Proszę więc
    o pomoc. Mogą być jakieś konkretne linki, chętnie poczytam więcej na ten
    temat.
    Proszę o ewentualne inne sposoby rozwiązania tego problemu

    pozdrawiam
    jerzy H

    Jerzy Hołda
    j...@p...onet.pl