  • Data: 2003-03-25 17:12:07
    Temat: Re: Rejestrowanie działalności w innym miejscu niż mieszkam.
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 6. Właściciel jednak NIE ZGADZA się abym zarejestrował i prowadził w tym
    > mieszkaniu działalność! Mówi że to dla niego same kłopoty i nie chce nawet
    > tym słyszeć - nie da się przekonać.
    1. jak właśściciel się dowie? Pytanie czy właściciel ma wątpliwości do
    rpowadzenia działalności w tym mieszkaniu czy do zarejestrowania
    działalności. Piszesz o prowadzeniu

    włąściciel nie ma jak się dowiedzieć czy firmę masz i gdzie zarejestrowaną z
    jeżeli to ma być działalność gospaodarcza to w Urzędzie Miejskim nie pytają
    się o to gdzie ma być rejestrowana działalność - spisują tylko numer dowodu

    > 7. Zależy mi na tym mieszkaniu, bo jest ono w dobrej lokalizacji, w
    > przystępnej cenie i co ważne bez problemu można podłączyć wymagane przeze
    > mnie łącze.
    jak chcesz prowadzić działalność właśnie tam a rejestrowac gdzie indziej to
    i tak właściciel zauważy że masz szyldy czy jakieś tam

    > W związku z tym czy mogę zrobić coś takiego:
    > a) Zarejestrować działalność w innym miejscu? Np. w miejscu stałego
    > zamieszkanie, lub u znajomego.
    nie wiem ale technicznie tak, prawnie nie wiem

    > b) Świadczyć usługi na serwerze nie znajdującym się w siedzibie firmy?
    a czemu nie

    > c) Wydzieżawię łącze na mnie (osobę fizyczną) - czy będę mógł odpisywać
    > sobie abonament od kosztów?
    a nie możesz na firme? Jak będziesz miał na fakturze NIP i tylko imie i
    nazwisko to za zgodą US możesz sobie odliczać

    Pozdr

    MI