eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru › Re: zwrot towaru
  • Data: 2003-10-16 15:41:18
    Temat: Re: zwrot towaru
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Yenefer" <y...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:bmm3ak$ef3$1@news.onet.pl...
    > > Tylko jesli kupiłas poza lokalem przesiębiorstwa.
    >
    > Niestety kupilam na terenie sklepu.
    >
    No to lipa.


    > > Iść i poprosić o towar zgodny z umową, czyli taki, który działa jak
    > trzeba.
    >
    > A czy sklep ma mi obowiazek wymienic taki towar? Czy moze np. oddac do
    > naprawy. Wzielam ostatni egzemplarz z tego co wiem...

    To jest, o ile pamiętam, a nie chce mi się teraz szukać, art. 8 ustawy o
    szczegółnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zm. kc. Możesz żądac
    naprawy lub wymiany na nowy - według mnie to jest to uprawnienie
    alternatywne po stronie konsumenta, ale jak mówie - nie pamiętam. Popatrz w
    tę ustawę : z lipca zeszłego roku.

    Pozdrawiam

    --
    Depi.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1