eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot sprzetu uszkodzonego › Re: zwrot sprzetu uszkodzonego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Fickman" <f...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot sprzetu uszkodzonego
    Date: Sun, 8 Oct 2006 08:30:02 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Message-ID: <ega6bl$7b6$1@inews.gazeta.pl>
    References: <eg6716$9gi$1@inews.gazeta.pl> <v...@z...router>
    <eg7c97$9p4$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: egh194.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1160289466 7526 83.15.11.194 (8 Oct 2006 06:37:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 8 Oct 2006 06:37:46 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-User: fickman
    X-Antivirus: avast! (VPS 0640-4, 2006-10-06), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:418487
    [ ukryj nagłówki ]


    >> Dlaczego brak sprawdzenia towaru w obecnosci kuriera ( zgodnie z
    >> warunkami
    >> zakupu) nie zrzuca winy automatycznie na klienta?
    >
    > Czy masz zawartą umowę z kurierem na wykonywanie takiej usługi? I czy
    > kurier poinformował o tym kupujacego?

    nie mam takiej umowy, ale takei prawo jest zawarte rowniez w regulaminie
    przeowoznika. Mysle ze kurier niepoinformowal klienta o jego prawach i
    konsekwencjach z tego wynikajacych. Z tego co wiem wiekszosc sklepow ma taka
    regulke w swoim regulaminie o sprawdzaniu towaru w obecnosci kuriera, w
    przeciwnym wypadku nieponosza odpowiedzialnosci za szkody powstale w
    transporcie. Niejednokrotnie kupowalem towar w takich sklepach i jeszcze sie
    nie spotaklem z kurierem ktory poinformowalby mnie o mozliwosci sprawdzenia
    towaru, zawsze musialem to na nim wymoc.
    To moze mi zaproponujecie jak ustrzec sie na przyszlosc przed nieuczciwym
    kupujacym, uszkodzeniami w transporcie. Jednostkowa przegrana w sadzie i
    koszt rozprawu nie obciaza mnie za bardzo, ale chcialbym sie czegos nauczyc
    dzieki temu.

    Grzes


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1