  • Data: 2007-10-15 12:55:44
    Temat: Re: zwrot kupionego pojazdu....
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.S" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fevj50$jus$1@nemesis.news.tpi.pl...

    >Pan nabywca przyjechał i zostawił pod moim domem ten samochód, z kluczykami
    >i dokumentami mówiąc że nie chce już tego samochodu a chce pieniądze w
    >kwocie 1000,00

    Wezwij go do usuniecia jego wlasnosci i zagroz odholowaniem na parking
    platny lub naliczaniem oplat parkingowych. Jesli czujesz sie pewnie, ze nie
    picowales samochodu do sprzedazy, ani ewidentnie nie przemilczales jakis
    jego wad to zaproponuj gosciowi zeby sie wybral do sadu. Kupujac cokolwiek,
    nawet nowa rzecz, nie masz zadnej pewnosci ze nie padnie ona po 2-3 dniach.
    W przypadku nowego sprzetu od tego jest gwarancja lub niezgodnosc z umowa.
    Jak sie kupuje staroc to trzeba sie liczyc z tym, ze chwile tego moga byc
    policzone. Kupujacy mogl sie domagac chociazby tygodniowej gwarancji
    rozruchowej, ty ze swej strony nie broniles mu sprawdzenia stanu techniczego
    w jakies stacji diagnostycznej przed zakupem. Generalnie ja bym na twoim
    miejscu sie nie przejmowala. nawet jesli kupujacy pojdzie do sadu to nie
    sadze abys mial sie czego realnie obawiac - zakladajac w/w rzeczy

    HaNkA

    PS. kupilam kiedys uzywany monitor kineskopowy od kumpla. Monitor byl
    uzywany tylko 3 mce bo kumpel kupil sobie LCD wiec byl prawie nowy. I co?
    Zepsul sie po 4 dniach u mnie:). Zlosliwosc rzeczy martwych. Bylo bez
    tragedii bo byl na gwarancji:)