  • Data: 2007-10-15 11:27:24
    Temat: Re: zwrot kupionego pojazdu....
    Od: "J.S" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:fetm11$8us$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "J.S" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Powiedz mu, ze kupujac 21letnie auto powinien sie cieszyc ze dojechal nim
    > do domu i niech nie marudzi :P
    >
    > HaNkA
    No i najnowsze wieści: Pan nabywca przyjechał i zostawił pod moim domem ten
    samochód, z kluczykami i dokumentami mówiąc że nie chce już tego samochodu a
    chce pieniądze w kwocie 1000,00 bo tyle zapłacił./mnie nie było, żonie ta
    informację zostawił/. Co mam z tym teraz zrobić, w sumie nie wiem co ten
    samochód robił przez tydzień, mógł i spowodować wypadek albo do jakiegoś
    przestępstwa być użyty..... Czy zgłoszenie tego na policję w celu
    zabezpieczenia na jakimś parkingu jest dobrym pomysłem? Nie chce brać na
    siebie odpowiedzialności i pilnować tego auta....