  • Data: 2005-03-15 17:39:19
    Temat: Re: zwrot AC po szkodzie???
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    anet wrote:
    > ide do ubezpieczyczalni i mowia mi ze w WARUNKACH OGOLNYCH UMOWY jest
    > napisane ze zwrot skaldki przysluguje jesli nie nastapilo wyplaty
    > odszkodowania!!!
    no niestety tak jest.

    > i pare ladnych stowek w plecy??
    > czy moge cos zrobic w tej sytuacjii!!!
    nic, takie były warunki.
    Nie tyle w plecy, co nie do przodu.

    > czy nowy wlasciciel mogl kontynuowac AC?
    tego nie wiem, zależy od firmy

    > jesli w czasie trwania ubezpieczenia jest 1 szkoda i wyplata kasy to czy
    > przy nastepnej szkodzie tez wypalca kase itd??
    Samochód był ubezpieczony na X zł.
    Wypłacili szkodę na Y.
    więc teraz twoja kwota ubezpieczenia jest na X - Y i tyle ci wypłacą
    maksymalnie.
    Możesz dokupić "doubezpieczenie", aby znowu mieć wysykość ubezpieczenia
    na X.
    to też jest OWU. Przeczytaj je wreszcie.