  • Data: 2003-11-24 07:29:07
    Temat: Re: zwolnienie z pracy PILNE !!
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > No tak ,mam tam pare dni urlopu. A czy mogę pracować w innej firmie
    > będąc na urlopie ???
    > Moim zdaniem to powinno być tak że człowiek który chce zrezygnować z
    > pracy w danym dniu to nie powinien mieć problemu. Qrva czuje się jak
    > murzyn :) Na dodatek pracodawca taki sqrvysyn :-(

    Po to człowiek zawiera umowę aby jej dotrzymywać. Top już n awet nie kwestia
    prawa ... Ciekawe co byś gadał jakby pracodawca chciał zwolnić Ciebie. Czy też
    wtedy mógłby tak z dnia na dzień i byoby to w porządku ? Szkoda że nie może
    tego przeczytać Twój przyszły pracodawca.

    A co do meritum - stosunek pracy to nie stosunek niewolnictwa. Jeżeli nie
    chcesz pracować to nie pracujesz. Policja Cię z domu nie wyciągnie. Do
    więzienia też nie pójdziesz. Po prostu wstajesz rano i nie idziesz do pracy. I
    tyle.

    Paweł