eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwolnienie z obowiązku świadczenia pracy w okresie wypowiedzenia z zachowaniem wynagrodzenia › Re: zwolnienie z obowiązku świadczenia pracy w okresie wypowiedzenia z zachowaniem wynagrodzenia
  • Data: 2009-07-08 07:09:21
    Temat: Re: zwolnienie z obowiązku świadczenia pracy w okresie wypowiedzenia z zachowaniem wynagrodzenia
    Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:

    > I to mu grozi wypadkiem przy pracy? ;)

    Jestem ciekaw hipotetycznie. Mnie sie rok temu zlamala noga od fotela
    obrotowego w trakcie rozmowy telefonicznej i fajnie sobie "furnalem' na
    podloge. Nic sie mi nie stalo ale zdarzenie jakby nie patrzec pod
    wypadek podpada gdybym tak zarobil glowa o biurko albo skrecil reke
    upadajac. :)

    > Czym jest świadczenie pracy jasno określa KP.
    > Sądzę, że mamy do czynienia z jakąś dziwną formą wolontariatu. ;)
    > Postępowanie bez sensu.

    Tez tak uwazam, ale ma kolege, ktorego, jak twierdzi, nie chce zostawic
    ze swoimi niedokonczonymi sprawami. A konkretnie z likiwdacjami sprzetu
    w magazynach.

    --
    The Gnome