eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwolnienie z obowiązku świadczenia pracy w okresie wypowiedzenia z zachowaniem wynagrodzenia › Re: zwolnienie z obowiązku świadczenia pracy w okresie wypowiedzenia z zachowaniem wynagrodzenia
  • Data: 2009-07-11 10:54:11
    Temat: Re: zwolnienie z obowiązku świadczenia pracy w okresie wypowiedzenia z zachowaniem wynagrodzenia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 Jul 2009, Jotte wrote:

    > W wiadomości news:h36p9a$iko$1@nemesis.news.neostrada.pl gazebo

    > Ciekawe co na taką forme powiedziałaby PIPa?

    Zażądał okazania podpisu elektronicznego? ;)
    Nie wiem, do tego się nie wtykam.

    > Albo US?

    Hm... przy KPiR dowodem księgowym jest lista płac. Jest zapis "lub
    innych dowodów", ale właśnie "lub" (a nie "i").
    Jak na PK nie wiem, ale mi wychodzi że przy KPiR nie mają podstaw
    czepiania się formy ewidencji czasu pracy.

    pzdr, Gotfryd