eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwolnienie z obowiązku świadczenia pracy w okresie wypowiedzenia z zachowaniem wynagrodzenia › Re: zwolnienie z obowiązku świadczenia pracy w okresie wypowiedzenia z zachowaniem wynagrodzenia
  • Data: 2009-07-10 09:53:38
    Temat: Re: zwolnienie z obowiązku świadczenia pracy w okresie wypowiedzenia z zachowaniem wynagrodzenia
    Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik gazebo napisał:

    > Jeszcze sprawdze jak spotkam kolege. Jednak cos tak sformulowanego
    > raczej wpadloby mi w oko. Tam jest raczej cos w rodzaju uwagi, ze
    > pracownik winien wykorzystac przyslugujacy mu urlop w trakcie
    > wyppwiedzenia bez zadnego odniesienia do zwolnienia z obowiazku
    > swiadczenia pracy. Jak znajde to zacytuje.

    Już mam:

    ---
    Niewykorzystany urlop

    W okresie wypowiedzenia jest Pan zobowiązany wykorzystać przysługujący
    Panu urlop wypoczynkowy w terminie wskazanym przez Pracodawcę.

    [...]

    Odwołanie od wypowiedzenia
    [...]

    [...]
    Pracodawca zwalnia Pracownika z obowiązku świadczenia pracy w okresie
    wypowiedzenia.
    ---
    Biorąc pod uwagę wmiankowane wcześniej orzeczenie pracodawca strzelił
    sobie w stopę. Mam nadzieję.

    --
    bla