    From: fourtyniner <4...@f...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Date: Sun, 26 Mar 2006 15:34:17 GMT

    Robert Tomasik wrote:

    > Uzytkownik "ana" <a...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Ale prawo do tego daje przepis ustawy, a wiec jest to zgodne z
    > Konstytucja. Wez ze doczytaj do konca chociaz ten kawalek, na który
    > sie powolujesz.

    > mam
    >
    > Przy takim podejsciu do sprawy dajesz mu tym samym legitymacje prawna
    > do zatrzymania Cie przy uzyciu sily.

    U mnie takich co biegaja ulicami w kominiarkach i krzycza gleba zamyka
    sie na dlugie lata. A pozniej dochodzi do tego oszkodowanie za
    "obywatelskie zatrzymanie". Platne z wlasnej kieszeni i keiszeni
    zleceniodawcy.

    > A, to Ty juz czytales akta tego postepowania?

    Na stierdzenie ze jest bicie piany akt sadowych nie trzeba. Zadna
    relacja w mediach nie zawiera drobnego szczegolu dzienikarskiego: co to
    niby mial byc za szantaz o ktorym mowi Zomowiec?
    Zdaje sie ze podawane bylo na psp jakim warunkom musi odpowiadac
    rzetelna informacja prasowa. Hint: "Who, What, When, How and Why?".

    Zaden pismak nie zadal Rutkowskiemu wszystkch tych pytan po kolei.

    > Ja nie, wiec trudno mi
    > polemizowac. Skoro sad goscia tymczasowo aresztowal, to jednak jakies
    > tam dowody istniec musza - tak przynajmniej sadze.

    Zwlaszcza w slynacym z korupcji sadzie w Lodzi. Hint: Nowicka.

    > A to sie nie przedawnilo?

    Przeciez Zomowiec Rutkowski aresztuje najpierw, a pozniej zadaje pytania.

    > konstytucyjnie
    >
    > Idac dalej Twoim tokiem rozumowania, to powinno sie poniechac
    > orzekania kar pozbawienia wolnosci za wlamania, kradzieze i inne
    > przestepstwa przeciwko mieniu, albowiem przeciez narusza sie tym samym
    > dobro o wyzszej wartosci na rzecz ochrony dobra o nizszej wartosci.

    Klamiesz jak zwykle. Po prostu jest granica wstepnego dzialania. Zadna
    szyba nie jest wiecej warta niz wolnosci obywatelskie. Mozesz trafic na
    adwokata ktory doprowadzi cie do bankructwa kiedy podliczy koszta szkod
    wzgledem kosztow, "ochronionej" szyby.

    > Ze
    > juz nie wspomne, jaki bylby sens takiego pozbawienia wolnosci, skoro
    > juz ofiare zabilem albo rzecz ukradlem. Ja mysle, ze powinienes to
    > przemyslec.

    do procesiku czolg potrzeby nie jest. A tacy mondrale to sa mocni w
    gebie kiedy maja palke w reku. Na sali sadowej dostaja wolnego stolca.
    Sprawdzone tysiace razy.

    > Argument bardzo na miejscu :-) Ale ja mam wujka, który jezdzi
    > czolgiem. Zadzwonie, przyjedzie i wszystko rozp ....

    > No i co by Ci tu napisac? Tak, ale Ty raczej dostales po glowie i
    > widome oznaki tego obserwujemy przykladowo w tym watku. :-)

    I pewnie tej argumentcji uzywasz w pismach procesowych.

    > Tego wykluczyc oczywiscie nie mozna. Tyle, ze wmanewrowane w to sadu i
    > tymczasowego aresztowania, to chyba lekka przesada.

    A o Nowickiej to slyszales? Ktory to "niezawisly sad wmanewrowano?