  • Data: 2006-03-21 19:09:55
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news [###color@#wytnij.to#gazeta.pl.###] napisał:
    > zgadza sie..., ale z uzyciem kajdanek ? i pod bronią ?

    Kajdanek może używać każdy - oczywiście zgodnie z prawem. A broni
    również, zwłaszcza jeśli ją legalnie posiada.

    > poza tym czy obywatelskie zatrzymanie nie ma miejsca w przypadku
    > wyraznego naruszenia prawa - a w przypadku gorniakowej, facet sobie
    > spokojnie siedzial przy stoliki (i czekal na okup, to fakt).

    A możesz przybliżyć co ów nieszczęśnik miał jeszcze uczynić, by
    bardziej wyraźnie naruszyć prawo w Twoich oczach? :-) Zażądał okupu i
    czekał na niego. No to go złapali "na gorącym uczynku" przecież. Nie
    jestem wielbicielem p. Rutkowskiego i metod jego pracy, tym nie mniej
    akurat w tym wypadku, to nie bardzo widzę jakieś niedociągnięcia,
    chyba, że przesadzili z samą formą zatrzymania (bili go czy w inny
    sposób niepotrzebnie naruszali nietykalność cielesną).