    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zlamanie prawa budowlanego-prosze o rade
    Date: Sat, 15 Oct 2005 20:14:39 +0200

    Użytkownik "louisa" <h...@e...com> napisał w wiadomości
    news:GA_3f.199$9N.189@trndny07...

    > Nie bardzo ma to znaczenie. Nastapilo przywlaszczenie i to sie
    powinno
    > liczyc.

    Wg Ciebie, czy wg prawa? Bo wg prawa się liczy.

    > Od tego jest urzednik. Ale obywatele maja jednak nadzor nad
    > skorumpowanymi urzednikami. Przynajmniej powinni.

    Nawet nie wiesz o co chodzi, a juz zarzucasz komuś koryupcję.

    > Wiem wiem. Lech Kutas Gardocki zaklepuje polityczny proces
    Sokolowskiego
    > z Wodzislawia, Strasbourg gnoi Gardockiego, a ten udaje ze palcow
    nie ma
    > umaczanych w gownie. Panstwo prawa.

    Tobie chyba faktycznie gdzieś gówno na stole leży, bo już trzeci raz
    wspominas zo tym.
    > Tak mowisz? A jak tam wyszlo z ta sprawa pozydowskich kamienic w
    > Krakowie? Przypomnij nam czy akty notarialne uniewaniono, i
    dlaczego.

    Aktu nie unieważniono. A bliższych strzegułow sprawy nie podam.
    > Zajrze po poludniu. Zaraz swit i musze troche pospac.

    No to najpierw sparwdź, jak to wygląda, a potem dyskutuj, bo robisz z
    siebie błazna.