  • Data: 2014-11-10 13:50:49
    Temat: Re: zimny kaloryfer
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-11-10 13:41, ?aee?nó? 1/4 ? wrote:
    > No sam widzisz.

    > A poza tym zapewniam Cie, ?e je?eli wszystkie kaloryfery w Twoim lokalu,
    > wszystkie ?ciany, wszystkie sufity, wszystkie pod?ogi, ca?e wyposa?enie
    > bedzie mia?o temperature 20 stopni Celsjusza, to bedziesz sie czu? idealnie.

    Być może, ale nie będzie to zasługą grzejnika. Być może będzie mnie
    bolał ząb, ale to też nie będzie miało nic wspólnego z grzejnikiem
    (chyba że akurat o grzejnik sobie tego zęba wybiję;)

    > c.b.d.u.

    Tak zwana gówno prawda. Idea grzejnika (jak sama nazwa wskazuje) zasadza
    się na przekazywaniu energii (cieplnej) z grzejnika do otoczenia. Na
    dzień dzisiejszy nauka twierdzi, że taki samoistny sumaryczny przepływ
    co do zasady występuje od ciał cieplejszych do zimniejszych:P

    Shrek