eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozezwolenie sądu na dokonanie czynności prawnej przekraczającej zakres zwykłego zarzadu-art.39-Krio › Re: zezwolenie sądu na dokonanie czynności prawnej przekraczającej zakres zwykłego zarzadu-art.39-Krio
    From: Nix <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zezwolenie sądu na dokonanie czynności prawnej przekraczającej zakres
    zwykłego zarzadu-art.39-Krio
    Date: Wed, 06 Mar 2013 12:23:48 +0100

    > [...]
    > [...]
    >
    > Pytanie rozumiem, pojęcia nie mam, ale podzielam zastrzeżenia
    > wniesione przez grupowiczów.
    > To tak offtopicznie - ale spróbuj popatrzeć na to z boku.
    > Dlaczego sąd ma uznać, że dla właściciela korzystniejsze będzie,
    > że zostanie utrzymana ciągłość działania przedsiębiorstwa w okresie
    > kiedy on już (prawdopodobnie) nie będzie żył, wykluczając możliwość
    > choćby tylko ewentualnej możliwosci wydania powiedzmy ćwierci miliona
    > złotych na ewentualny zabieg (prywatnie) który może przedłużyć mu życie
> [...]

    Idziemy dalej tym tropem ale dopcecyzuję:
    Tata chce bezsprzecznie zrobić darowiznę, bo ją podpisał ( owszem, sama
    darowizna nie ma mocy prawnej, bo nie ma poświadczenia podpisu, ale
    podpisał ją )
    W takim stanie zdrowia inaczej jak złożeniem podpisu nie
    może przekazać swej woli z przyczyn obiektywnych- stanu zdrowia.

    Czy ten fakt przemawia za ewentualanym przychyleniem się sądu do w/w
    wniosku ?

    pzdr! Nix