eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozezwolenie sądu na dokonanie czynności prawnej przekraczającej zakres zwykłego zarzadu-art.39-Krio › Re: zezwolenie sądu na dokonanie czynności prawnej przekraczającej zakres zwykłego zarzadu-art.39-Krio
  • Data: 2013-03-07 10:48:11
    Temat: Re: zezwolenie sądu na dokonanie czynności prawnej przekraczającej zakres zwykłego zarzadu-art.39-Krio
    Od: Nix <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie są skoro druga strona je odliczy.

    > Objaśnij co masz na myśli, bo rozgryźć się nie da.
    > Co jest w art.55 KC wiem :>
    >
    > Jeśli masz na myśli całe przedsiębiorstwo (zbycie całego
    > przedsiębiorstwa), znaczy że jest spod VAT wyłączone,
    > to zdaje się to samo dotyczy spadku (bo dlaczego by nie).
    > Tyle że to art.6 ustawy o VAT, a nie KC.

    Tak, zgadza się, mam na myśli zbycie ( darowizna to też zbycie) całego
    przedsiębiorstwa, które jest neutralne dla VAT.

    Spadku też to będzie dotyczyć ale co to zmienia ?

    Spadek oznacza Testament i to notarialnie poświadczony( w przypadku gdy
    przekazuje się firmę) a poświadczenia uzyskać się nie da, więc wracamy
    do punktu wyjścia = sytuacja patowa.

    pzdr Nix