eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozepsuta nagrywarka, a hurtownia postawiona w stan upadłościRe: zepsuta nagrywarka, a hurtownia postawiona w stan upadłości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zepsuta nagrywarka, a hurtownia postawiona w stan upadłości
    Date: Wed, 11 Oct 2006 12:09:40 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 47
    Message-ID: <egifvb$5hf$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <egftev$e7l$1@nemesis.news.tpi.pl> <egfv6n$j51$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <egi90p$fvu$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: daa27.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1160561452 5679 83.23.0.27 (11 Oct 2006 10:10:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Oct 2006 10:10:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.7 (Windows/20060909)
    In-Reply-To: <egi90p$fvu$1@nemesis.news.tpi.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0641-2, 2006-10-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:419147
    [ ukryj nagłówki ]

    SOTB napisał(a):
    > Zgadza się, to Bestcom. Nagrywarka LITE-ON z gwar 24 mies. Gdzie serwis
    > został zapewniony, bo gdy dzwonię do Bestcoma to oni nie wiedzą kto naprawia
    > na gwarancji. Może dostałem telefon do jakiegoś jołopka. Wcześniej sprzęt
    > wysłałem pocztą i wrócił z adnotacją, że "nie zastano".
    > Bestcom nie przyjmuje, a generalny dystrybutor AB nie sprzedawał Bestcomowi,
    > więc też nie przyjmuje.
    > Nagrywarka z całą pewnością ma również gwarancję producenta, ale mam to słać
    > do Tajwanu?

    Cytujac za CRN (nr 19/2006)
    <cytat>
    Sąd Rejonowy we Wrocławiu zatwierdził wniosek o upadłość Bestcomu. 25
    sierpnia do firmy wszedł komisarz sądowy, który zaplombował biuro,
    magazyn i serwis poznańskiego dystrybutora. Oznacza to definitywny
    koniec pracy działu RMA. Sprawdziliśmy, do kogo mają zwracać się
    partnerzy Bestcomu ze sprzętem, którego gwarantem był poznański
    dostawca. Z naszych informacji wynika, że kłopotów można spodziewać się
    przede wszystkim w przypadku produktów UltraMedia. Serwisem większości
    pozostałych marek, które nie posiadają zewnętrznych gwarancji
    producentów, zajmą się GNT oraz Komputronik. Dystrybutor z Wrocławia
    zajmie się reklamacjami wszystkich produktów, które Bestcom kupował
    właśnie u niego i odsprzedawał swoim partnerom. Warunkiem jest
    podpisanie umowy dilerskiej z GNT. Z kolei Komputronik zdecydował się na
    przejęcie serwisu każdego produktu kupionego w Bestcomie, jeśli jest to
    produkt marki, którą ma w swojej ofercie. I w tym przypadku mile
    widziane jest nawiązanie współpracy z poznańską firmą. Dilerzy, którzy
    nie podpiszą umowy dystrybucyjnej, mogą liczyć na pomoc w przypadku góra
    dwóch, trzech awarii.
    </cytat>

    Faktem jest ze gwarantem LiteONa byl Bestcom, ale z deklaracji ktore
    pojawily sie na spotkaniu bylych wspolpracownikow Bestcomu (odbylo sie
    ono w Poznaniu kilka tygodni temu) wynika, że jedynie UltraMedii nie
    bedzie mial kto serwisowac (choch nie do konca jak sie pozniej
    dowiedzialem).
    Z LiteONem najprosciej udac sie do Komputronika, zabrac ze soba FV i
    gwarancje. Maja oni na stanie ta marke wiec powinni sie tym zajac
    (przynajmniej tak mowia).

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    --
    SoftSYSTEM
    Oprogramowanie dla rolnictwa
    www.soft-system.pl, www.agroplus.com.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1