eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozepsuta nagrywarka, a hurtownia postawiona w stan upadłości › Re: zepsuta nagrywarka, a hurtownia postawiona w stan upadłości
  • Data: 2006-10-11 10:09:40
    Temat: Re: zepsuta nagrywarka, a hurtownia postawiona w stan upadłości
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SOTB napisał(a):
    > Zgadza się, to Bestcom. Nagrywarka LITE-ON z gwar 24 mies. Gdzie serwis
    > został zapewniony, bo gdy dzwonię do Bestcoma to oni nie wiedzą kto naprawia
    > na gwarancji. Może dostałem telefon do jakiegoś jołopka. Wcześniej sprzęt
    > wysłałem pocztą i wrócił z adnotacją, że "nie zastano".
    > Bestcom nie przyjmuje, a generalny dystrybutor AB nie sprzedawał Bestcomowi,
    > więc też nie przyjmuje.
    > Nagrywarka z całą pewnością ma również gwarancję producenta, ale mam to słać
    > do Tajwanu?

    Cytujac za CRN (nr 19/2006)
    <cytat>
    Sąd Rejonowy we Wrocławiu zatwierdził wniosek o upadłość Bestcomu. 25
    sierpnia do firmy wszedł komisarz sądowy, który zaplombował biuro,
    magazyn i serwis poznańskiego dystrybutora. Oznacza to definitywny
    koniec pracy działu RMA. Sprawdziliśmy, do kogo mają zwracać się
    partnerzy Bestcomu ze sprzętem, którego gwarantem był poznański
    dostawca. Z naszych informacji wynika, że kłopotów można spodziewać się
    przede wszystkim w przypadku produktów UltraMedia. Serwisem większości
    pozostałych marek, które nie posiadają zewnętrznych gwarancji
    producentów, zajmą się GNT oraz Komputronik. Dystrybutor z Wrocławia
    zajmie się reklamacjami wszystkich produktów, które Bestcom kupował
    właśnie u niego i odsprzedawał swoim partnerom. Warunkiem jest
    podpisanie umowy dilerskiej z GNT. Z kolei Komputronik zdecydował się na
    przejęcie serwisu każdego produktu kupionego w Bestcomie, jeśli jest to
    produkt marki, którą ma w swojej ofercie. I w tym przypadku mile
    widziane jest nawiązanie współpracy z poznańską firmą. Dilerzy, którzy
    nie podpiszą umowy dystrybucyjnej, mogą liczyć na pomoc w przypadku góra
    dwóch, trzech awarii.
    </cytat>

    Faktem jest ze gwarantem LiteONa byl Bestcom, ale z deklaracji ktore
    pojawily sie na spotkaniu bylych wspolpracownikow Bestcomu (odbylo sie
    ono w Poznaniu kilka tygodni temu) wynika, że jedynie UltraMedii nie
    bedzie mial kto serwisowac (choch nie do konca jak sie pozniej
    dowiedzialem).
    Z LiteONem najprosciej udac sie do Komputronika, zabrac ze soba FV i
    gwarancje. Maja oni na stanie ta marke wiec powinni sie tym zajac
    (przynajmniej tak mowia).

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    --