eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozepsuta nagrywarka, a hurtownia postawiona w stan upadłości › Re: zepsuta nagrywarka, a hurtownia postawiona w stan upadłości
  • Data: 2006-10-11 08:09:06
    Temat: Re: zepsuta nagrywarka, a hurtownia postawiona w stan upadłości
    Od: "SOTB" <o...@p...was> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > SOTB napisał(a):
    >> Posiadam nagrywarkę jeszcze na gwarancji (kupiona na firmę), ale jak się
    >> okazuje hurtownia, która mi ją sprzedała jest postawiona w stan upadłości
    >> i nie chce przyjąć sprzętu do naprawy. Nie ma innego gwaranta. Czy może
    >> odmówić przyjęcia?
    >
    > Czy aby ta hurtownia to nie Bestcom?
    > Jesli o niego chodzi to serwis został zapewniony. Jedynie produkty ktorych
    > oni byli jedynymi dystrybutorami nie ma gwarancji (ale w tym nie bylo
    > nagrywarek).
    > Inna bajka, ze wiekszosc nagrywarek ma gwarancje producenta!

    Zgadza się, to Bestcom. Nagrywarka LITE-ON z gwar 24 mies. Gdzie serwis
    został zapewniony, bo gdy dzwonię do Bestcoma to oni nie wiedzą kto naprawia
    na gwarancji. Może dostałem telefon do jakiegoś jołopka. Wcześniej sprzęt
    wysłałem pocztą i wrócił z adnotacją, że "nie zastano".
    Bestcom nie przyjmuje, a generalny dystrybutor AB nie sprzedawał Bestcomowi,
    więc też nie przyjmuje.
    Nagrywarka z całą pewnością ma również gwarancję producenta, ale mam to słać
    do Tajwanu?

    SOTB


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1