  • Data: 2006-11-17 19:27:31
    Temat: Re: zdjęcie jako dowód, czy legalny
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson wrote:

    > Jakie znów fałszywe zeznania?
    > Jest stroną a nie świadkiem.

    No to co? KK zwalnia z odpowiedzialności karnej za wprowadzanie w błąd
    wymiaru sprawiedliwości tylko oskarżonych. A żadna ze stron w sprawie
    rozwodowej nie jest oskarżonym w tej sprawie.

    > A gwałt jest ścigany tylko i wyłączne na wniosek pokrzywdzonej.
    > "Wniosku nie składam proszę sądu bo się wstydzę i chcę o tym zapomnieć.
    > A ten mój mąż jest tak okrutny że mi o tym przypomina tymi brudnymi
    > zdjęciami"

    Chyba że "ofiara" ma trwałe zaburzenia psychiczne - a ktoś składający
    tak bzdurne zeznania musi być niedorozwinięty umysłowo...