    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zatrzymanie obywatelskie
    Date: Fri, 17 Nov 2006 18:02:33 -0600

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    news:ejkh00$ajj$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ja nie mam nic przeciwko zepchnięciu go z tej autostrady. Uważam, że
    > decyzja byłą słuszna. Ale jakby ją zrealizowali 200 metrów dalej, to
    > pewnie nic wielkiego by się nie stało. Chodzi mi o miejsce, a nie fakt
    > interwencji. Po prostu jedno z tych zepchnięć (przedostatnie) było - moim
    > zdaniem - dokonane w niewłaściwie wybranym miejscu.

    Ty sądzisz, że tam ktokolwiek myślał.
    To się działo na zasadzie dorwać skur....
    Nikt niczego nie planował.

    > Nie jest to bezpieczny sposób zatrzymania. W sumie, to dziwię się, że to
    > tak rozegrali. Bo było tam chyba kilka radiowozów. W połączeniu z tą
    > barierką można było przy pomocy trzech radiowozów go zablokować.

    I przy okazji uszkodzić radiowóz. Z przodu mają montowane specjalne barierki
    jak w niektórych samochodach terenowych, któe właśnie chronią samochód i
    fantastycznie nadają się do spychania.

    > Wydaje mi się, że obezwładnili kładąc na ziemi. Bardzo dobra taktyka.

    Obezwładnili. Wyciągając z samochodu. Zresztą w karygodny sposób, bo
    policjanci wylecieli z samochodu prosto do niego i to z każdej strony.
    Dopiero gdyby z samochodu padł strzał to podziurawili by go jak sito w 5
    minut i przy okazji kolegów stojących po drugiej stronie.