  • Data: 2002-10-01 18:41:38
    Temat: Re: zastrzezenie wyrazu
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zatem - jakie skutki prawne niesie za soba podpisanie takiego oswiadczenia
    ?
    > Czy moge to podpisac - na jak apodstawe mam sie powolac - chyba nie na
    > powszechnie dostepny slownik poprawnej polszczyzny ...
    >
    > prosze o jakies sugestie - mam jeszcze 4 dni.

    Gdyby Ci napisali, że znak słowny jest zastrzeżony i masz się zapoznać
    z wpisem do rejestru znaków towarowch i zobowiązać, że nie będziesz
    naruszać tych wpisów to byłoby w miarę jasne.
    A z tego co pisałeś oni chcą abyś oświadczył coś innego, co IMHO i tak już
    podpisałeś wysyłając faxem wniosek, bo drobnym drukiem jest tam wpisane
    takie zdanko:
    "Wnioskodawca oświadcza, że wszystkie podane wyżej dane są prawdziwe,
    oraz że jest uprawniony do używania w.w. nazw domen"

    Tak więc prawdę mówiąc nie bardzo wiem o co im chodzi.
    A może przy rejestracji w polu formularza "uzasadnij swoje prawo do
    posługiwania się nawą domeny" wpisałeś coś głupiego i teraz to drążą ?

    pozdr.Pix