  • Data: 2002-10-03 00:08:13
    Temat: Re: zastrzezenie wyrazu
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i co teraz jak z nimi dalej postepowac ?
    > co radzicie ?

    No i zapadła cisza, więc chyba nikt nie wie.
    Może się pomylili i wysłali nie tą formułkę co trzeba ?
    Upoważniony do nazwy "szafa" najwyraźniej nie jesteś i podstawy
    chyba też nie masz skoro dręczą Cię te wątpliwości, więc trudno coś
    sensownego wymyśleć.
    Być może na Twoim miejscu spróbowałbym podesłać im oświadczenie
    wg wzoru o którym pisałem...sam nie wiem więc tym się raczej nie
    sugeruj bo to może być głupi pomysł.
    Może jeszcze ktoś coś zaproponuje.

    pozd.Pix