  • Data: 2003-06-01 01:17:56
    Temat: Re: zarzad wlasnoscia wspolna
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <P...@k...portezjan.
    zabrze.pl>, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Zadajesz kłopotliwe pytania :]
    > Nie wiem co powiedzieć, bo niby decyzje "niezwykłe" :) muszą
    > być podjęte jednomyślnie. Ale sądzę że do zarządu to właściciel
    > (współ) ma prawo: znaczy, nawet jeśliby zgodził się na zarząd
    > przez firmę obcą to ma prawo powiedzieć "ale dalej nie" !
    > Chyba trzeba przepisy jeszcze raz przeczytać :[

    Ja jestem w miarę na swieżo po lekturze i mam spory mętlik.

    > A to ostatnie zależy - czy wspólnota ma przychody :)

    No racja, racja, ale ta nasz nie ma i pewnie mieć nie będzie :)

    > Ja już zrozumiałem :)
    > Proste: ileś owa zewnętrzna firma bierze. Znaczy - waszym
    > zdaniem dostatecznie mało :)

    Dokładnie tak :) Ponadto sprawdziła się już w bezpośredniej okolicy. Nawet
    nam odśnieżali chodnik przed chałupą mimo że nie musieli. Jak tu się nie
    ugiąć pod takim czarem? :)

    > Mhm. Dlatego wydaje mi się że prawo do zarządu "niezwykłego" (ciekawe,
    > czy zaraz mnie ktoś poprawi ;)) jest nieodbieralne :) - znaczy,
    > że IMHO współwłaściciel może zawsze zażądać bezpośredniego
    > uczestnictwa. Razem z zarządcą wybranym przez resztę :|
    > Mogę się mylić, oczywiście :)

    No zgadzam się w moim odczuciu z powyższym :) ale dla mnie podstawowym
    problemem jest szczegółowe odróżnianie zwykłego od niezywkłego, bo o ile w
    sprawach większego kalibru nie ma problemu, to np. właśnie wybór zarządu
    wspólnoty nie wiem pod jaką kategorię podpada.

    --
    Marcin