    From: Mieczyslaw <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zaplata PCC po kupnie auta
    Date: Sat, 6 Mar 2004 17:53:49 +0100
    Sender: m...@o...pl@81.210.63.241

    Sat, 6 Mar 2004 17:30:45 +0100, na pl.soc.prawo, Beny napisał(a):

    > Użytkownik "Mieczyslaw" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bo ja w tym nie widzialem zeby moje dane byly potrzebne. Na umowie sprzedazy
    > auta bylo napisane ze nabywca pokrywa podatek. Czy moje dane maja sie
    > znalezc w pkt C?
    > Bede bardzo wdzieczny za wyjasnienia.

    Tak to dotyczy pkt C - ale nie tylko na deklaracji w następnych pktach musi
    być Twój podpis !!!!

    Nalepiej skontaktować się z kupującym i wspólnie wypełnić ten druk - wtedy
    on zapłaci odsetki za zwłokę.
    Inaczej - po jakimś czasie jeżeli on nie dopełni obowiązku zapłaty podatku
    ( a nie przyjmą go bez deklaracji ) to US może ciebie "scigać" o zapłatę.

    Dobrze byłoby mieć też potwierdzoną przez US kupującego kopię deklaracji
    PCC - tak dla bezpieczeństwa.

    --
    Mieczysław
    ----