    From: "prawo" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zamówienia publiczne-pytanie o słusznośc odrzucenia
    Date: Thu, 21 Apr 2005 13:24:20 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@gprs5.idea.pl

    wg.mnie
    odrzucenie również w pkt.1 jest nie słuszne
    gdyż zgodnie z rozporządzniem dotyczącym dokmentów jakie może wymagąć
    Zamaiwiający wynika że:
    żadać można polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest
    ubezpieczony od OC w zkresie porowadzonej dział. gosp.

    z Pani informacji wynika że wymagny inny dokument potwierzający fakt
    ubezpieczenia jest zawarty w ofercie - uważam to za wystarczające

    Ustawodawca przewidział właśnie taką sytuację nie zamykając kataolgu
    dokumentów tylko do polisy umożliwił dołączenie innego dokumentu - i taki
    Pani zrobiła

    należy z nimi walczyć

    powodzenia