  • Data: 2008-09-19 09:31:35
    Temat: Re: zameldownie - co z tym idzie - z innej beczki
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gavpse$55i$1@news.onet.pl...

    > Widzę, że nie czytałeś ustawy :)
    >
    > art. 9
    > [...]
    > Dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu może być umowa
    > cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna,
    > orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do
    > lokalu.

    OK. W przypadku, o który pytam byłby to wypis księgi wieczystej. Czy
    musi to być AKTUALNY (cokolwiek to znaczy)? Czy zatem meldując u
    siebie co miesiąc/tydzień/dzień kogoś w swoim lokalu muszę biegać do
    sadu po AKTUALNY wypis z KW? A jak przedstawię np. sprzed roku, to w
    danej chwili już wcale nie muszę mieć prawa do danego lokalu (bo np.
    go sprzedałem).

    Sta pytanie - jaka jest praktyka w Urzędach?

    --
    Telesfor BAUDOT