    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zameldowanie a samochód...
    Date: Thu, 5 Oct 2006 23:42:48 +0200

    On Wed, 4 Oct 2006, Paweł Sakowski wrote:

    > Proponowałbym zrobić zadymę, do skutku. Elementy zadymy obejmują m.in.:
    >
    > - kazać przyprowadzić przełożonego i od niego zażądać dokumentu lub
    > odmowy na piśmie
    [...]

    Sprawa od czasu do czasu wraca, kilka miesięcy temu kojarząc iż
    tu (na .prawo) kiedyś *była* wskazana podstawa prawna do stwierdzenia
    naruszania prawa przez odmawiającego przyjęcia papierów (wbrew
    KPA/KPC/....) toż napisałem na .podatki.
    Przekonany (nie ja jeden) byłem że to jest wykroczenie.
    Wyszło że nie:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/m
    sg/655195aa9d2d064b

    Wniosek: urzędnik odmawia przyjęcia "papieru" - przełożony.
    Przełożony przełożonego. Aż do szczytu ;)
    Odmowa - wezwać policję.
    Nie, nie tłumaczcie mi że nim szczęki pozbierają to urząd może
    zakończyć urzędowanie - w sumie nie tyle o policję idzie co
    o *dowód* że odmowa miała miejsce.
    Jak rozumiem zapodający "wezwać policję" miał na myśli stwierdzenie
    notatką danych dla prokuratora (z okazji popełnienia przestępstwa).

    I przy okazji, szanowni prawnicy - czy w razie popełnienia przestępstwa
    podczas postępowania administracyjnego ulega jakoś "z automatu"
    wydłużenie okresów i opóźnienie terminów?

    Przypominam że nie ja to wymyśliłem - widziałem dawno temu tu,
    na .prawo, a przepis odkopał na .podatki Jarek :)
    Dla googla: odmowa przyjęcia podpisania dokumentu art. 231 KK
    Kodeksu Karnego przestępstwo.

    > Więcej mi na razie nie przychodzi do głowy, ale powinno wystarczyć.

    Może samo pomachanie "231 KK" zrobi wrażenie :|

    pzdr, Gotfryd