  • Data: 2006-10-07 16:48:00
    Temat: Re: zameldowanie a samochód...
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@i...pl>
    (...)
    > Na podstawie przytoczonych przepisów Urząd nie może wyda Panu ww.
    > dokumentów w sytuacji braku stałego bądź tymczasowego zamieszkania.
    > Jedyną możliwością rozwiązania tej sytuacji jest podanie przez
    > Pana adresu zamieszkania, pod którym można się z Panem kontaktować
    > i złożenie wniosków o wydanie ww. dokumentów z właściwym adresem"

    wg mnie, kontaktować się można na adres koresapondencyjny,
    np na skr. pocztową - jeden argument odpada burmistrzowi

    mieszkanie bez zameldowania jest tez jak najbardziej mozliwe - ja
    kilka lat mieszkalem
    bez zameldowania ponieważ dom nie byl oficjalnie odebrany - byl w
    budowie
    i nie dalo sie w nim zameldowac, chociaz mieszkac sie dalo. Podatki
    placilem
    stosownie do miejsca zamieszkania - wtedy brak meldunku nie
    przeszkadzał :-)
    Glosowac tej bym mogl jak bym sie uparl - ze Srodmiescia W-wy
    Tylko co do samochodow twardo walczą z obywatelem
    *** blad ***