  • Data: 2006-10-07 07:40:24
    Temat: Re: zameldowanie a samochód...
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    <r...@i...pl> wrote in message
    news:1160205532.340683.104330@h48g2000cwc.googlegrou
    ps.com...

    > dalej twierdzę że nie można otrzymać PJ i dow. rej. bez adresu
    > zamieszkania. myślę że tematem wiodącym jest tutaj def. miejsca
    > zamieszkania.

    Nie czytałem całości, ale się wtrącę.
    Adres zamieszkania jest to adres gdzie się mieszka.
    Z ustawy o obowiązku meldunkwym wynika, że jesli mieszkasz to powinieneś się
    zameldować, w związku z tym można domniemywać, że masz meldunek tam gdzie
    mieszkasz.
    Natomiast nie pozbawia cię to prawa do podania faktycznego adresu
    zamieszkania nawet jeśli tam nie jesteś zameldowany, a grozi ci to tylko
    karą za niedopełnienie obowiązku meldunkowego, ale ma się nijak do faktu
    wydania ci prawa jazdy lub nie.

    Do dokumentów masz podać adres tam gdzie mieszkasz faktrycznie niezależnie
    od tego co masz w dowodzie.
    Brak adresu w dowodzie nie może być podstawą odmowy wydania prawa jazdy.
    Jak podałeś rzeczywisty adres zamieszkania to się od decyzji odwołaj wyżej.
    natomiast prawdą jest to, że bezdomni rzeczywiście mają kłopot z
    zarejestrowaniem samochodu jesli nie potrafią podać adresu zamieszkania, bo
    takowego nie mają.