  • Data: 2006-10-05 09:46:55
    Temat: Re: zameldowanie a samochód...
    Od: r...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > Podał podstawę takiego twierdzenia? Zacytujesz?

    tak:
    ..." Tryb wydawania wtórnika prawa jazdy określają przepisy par. 5 i
    7 Rozporządzenia Min Infrastruktury z dn 21 sty 2004 r. w sprawie
    wydawania uprawnień do kierowania pojazdami pod kątem m.in.
    poprawności ich wypełnienia oraz kompletności, a także zgodności z
    danymi ujętymi w dokumencie tożsamości osoby.
    Z powyższego wynika, że organ ma obowiązek sprawdzenia zgodności
    danych w dokumentach i niemożliwą jest sytuacja, że organ wyda
    dokumenty na adres wskazany we wniosku, podczas gdy z danych będących
    w posiadaniu organu wynika, że jest on niezgodny ze stanem
    rzeczywistym, gdyż stałoby to w oczywistej sprzeczności z celem
    regulacjizawartej w art 98 ust 1 i 2 Prawa o ruchu drogowym"...

    to jest część odpowiedzi na prośbę o wydanie dokumentów ze starym
    adresem. wniosek złożyłem, gdy jeszcze nie miałem świadomości o
    tym że jestem wymeldowany. w między czasie wymieniłem dowód, i z
    nowym dowodem bez meldunku, dokumentów mi już nie wydano. jak
    pisałem wyżej, mówimy o prawku i dow. rejestracyjnym. później
    próbowałem jeszcze złożyć wnioski na inny adres, ale odmówiono
    ich przyjęcia. powiedziano mi, że przyjmą wniosek tylko jak będę
    miał zameldowanie na okres pow. 2 m-cy. czasowy meldunek na okres do 2
    m-cy nie wystarcza. to z grubsza tyle. w urzędzie mnie już znają,
    rozmawiałem z różnymi osobami w urzędzie, i wszędzie słyszę to
    samo.

    pzdr
    Remik Furmanek