  • Data: 2006-10-03 22:40:56
    Temat: Re: zameldowanie a samochód...
    Od: r...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > ...a takiego obowiązku nie ma.

    mam pismo od burmistrza dzielnicy, w którym on twierdzi że taki
    obowiązek ma

    > Nie śmieszne. Przestępstwo z art. 231 kk. Poprosić o pisemną odmowę
    > celem dostarczenia prokuratorowi jako dowód.

    uważasz że urząd powinien wydać mi dokumenty, mimo iż dane (adres)
    w tych dokumentach nie zgadzają się ze stanem faktycznym?
    chętnie zapłacę temu, kto od nich te papiery wyciągnie, a jeszcze
    lepiej ich ukarze.
    spróbuję złożyć ponownie wnioski, i poproszę o odmowę na
    piśmie, ale co mam zrobić, kiedy odmówią mi przyjęcia wniosku, i
    napisania odmowy?

    pzdr
    Remik Furmanek