  • Data: 2008-03-08 13:01:06
    Temat: Re: zalozenie DG
    Od: Szymon <_news_@_mabateus_._pl_WITHOUT_> szukaj wiadomości tego autora

    piotrliwszic pisze:

    > to zależy kto zakłada DG
    > jeśli ta DG będzie pierwszą działalnością w życiu to przez
    > pierwsze 2 lata opłaca się 30 % obowiązkowej składki ZUS
    > u mnie wychodzi to jakieś około 250 zł, po 2 latach opłaca się
    > normalną składkę czyli jakieś 700-800 zł

    No niezupełnie.
    1. Nie musi to być pierwsza działalność.
    2. Nie jest to 30% składki.
    3. Po 2 latach opłaca się jakieś 500zł + 200zł. (Te 200zł można prawie
    całe odpisać od podatku czyli w sumiejak firma zarabia, to nie płaci się
    tego, bo o tyle mniej więcej zmniejsza się podatek, który i tak trzeba
    by płacić).

    --

    * http://blog.mabateus.pl *